Χρονοβόρες οι διαδικασίες του ελληνικού δημοσίου για τον διαγωνισμό
Κλειστό παραμένει το κυλικείο στο αεροδρόμιο της Νέας Αγχιάλου, μετά την αποχώρηση του εκμισθωτή. Το θέμα φέρνει στη Βουλή ο πρόεδρος της Ελληνικής Λύσης, Κυριάκος Βελόπουλος, με ερώτηση που κατέθεσε στον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών.
Στην ερώτηση γίνεται λόγος για εικόνα εγκατάλειψης που παρουσιάζει το αεροδρόμιο Ν. Ιωνίας που υποδέχεται τους πρώτους τουρίστες της θερινής περιόδου, με αποτέλεσμα επαγγελματίες αυτοκινητιστές να δέχονται παράπονα από τους επιβάτες που έτυχε να αφιχθούν ή να αναχωρήσουν από το συγκεκριμένο αεροδρόμιο.
«Οι υποδομές του αερολιμένα εμφανίζουν σοβαρές ελλείψεις, με μείζον πρόβλημα το κυλικείο του αεροδρομίου το οποίο παραμένει κλειστό από τον περασμένο Φεβρουάριο λόγω λήξης της σύμβασης, καθώς οι διαδικασίες της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) για την προκήρυξη νέου διαγωνισμού καθυστερούν, εγκλωβισμένες στις χρονοβόρες διαδικασίες του δημοσίου, με συνέπεια οι ταξιδιώτες να μην έχουν πρόσβαση ούτε σε βασικά αγαθά, όπως ένα μπουκάλι νερό. Απόρροια της αποχώρησης του προηγούμενου ενοικιαστή του κυλικείου είναι η απομάκρυνση των καθισμάτων από την κεντρική αίθουσα αναμονής, προκαλώντας την ορθοστασία της πλειονότητας των επιβατών. Επιπλέον, η ακαλαισθησία του εξωτερικού χώρου, όπου τα αγριόχορτα δεν έχουν κοπεί, καθώς ο σχετικός διαγωνισμός συντήρησης δεν ολοκληρώθηκε εγκαίρως, και η έλλειψη παροχής Wi-Fi αποτελούν επιπροσθέτως λόγους που λειτουργούν δυσφημιστικά για το αεροδρόμιο της Νέας Αγχιάλου.
Καθόσον, οι επιβάτες πληρώνουν «τέλη αεροδρομίου» στο εισιτήριό τους, τα οποία οφείλουν να λειτουργούν ανταποδοτικά για τις βασικές υπηρεσίες αεροδρομίου και δεδομένου ότι το Υπερταμείο έχει ήδη ξεκινήσει τον διεθνή διαγωνισμό για την παραχώρηση σε ιδιώτες τουριστικών και περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας με το αεροδρόμιο της Αγχιάλου να περιλαμβάνεται στο κοινό πακέτο των 22 κρατικών αερολιμένων που προορίζονται για μακροχρόνια παραχώρηση, ζητείται από την Πολιτεία να ενσκήψει στο πρόβλημα αυτό, ώστε να ξεπεραστούν οι χρονοβόρες διαδικασίες του δημοσίου και να αποκατασταθεί η παροχή των βασικών υπηρεσιών προς τους ταξιδιώτες που υποδέχεται το αεροδρόμιο της Νέας Αγχιάλου, τερματίζοντας οριστικά την ταλαιπωρία τους», σημειώνει ο κ. Βελόπουλος στην ερώτησή του.