Το Παρίσι απαγορεύει την κατανάλωση αλκοόλ σε δημόσιους χώρους από το μεσημέρι της Παρασκευής και μετά, σε μια προσπάθεια να περιοριστούν τα προβλήματα υγείας που προκαλεί ο καύσωνας που πλήττει τη Γαλλία και μεγάλο μέρος της Ευρώπης, δήλωσε την Πέμπτη ο αρχηγός της αστυνομίας των Παρισίων.
“Θα εκδώσω απόψε διάταγμα που θα απαγορεύει την κατανάλωση αλκοόλ σε δημόσιους χώρους από αύριο το μεσημέρι και μετά. Όπως γνωρίζετε, η κατανάλωση αλκοόλ υπό τον καυτό ήλιο μπορεί να έχει καταστροφικές συνέπειες”, δήλωσε ο αρχηγός της αστυνομίας, Πατρίς Φορέ, στο τηλεοπτικό κανάλι BFM TV.