Το ένταλμα σύλληψης σε βάρος του Δημήτρη Αβραμόπουλου σχολιάζει δηκτικά το ΚΚΕ, σημειώνοντας παράλληλα ότι «κανείς δεν μπορεί να πέφτει πια από τα σύννεφα κάθε φορά που αποκαλύπτεται ο χορός των εκατομμυρίων γύρω από τα λόμπι, τις αμαρτωλές ΜΚΟ, τα όργανα και τους αξιωματούχους της ΕΕ, που για λογαριασμό ανταγωνιστικών επιχειρηματικών συμφερόντων προωθούν την αντιλαϊκή πολιτική».
«Είναι, άλλωστε, γνωστή σε όλους η διαδρομή επιτρόπων και ευρωβουλευτών, μετά τη θητεία τους να τοποθετούνται σε ΜΚΟ και λόμπι, που η ίδια η ΕΕ επίσημα αποκαλεί ‘ζωτικό στοιχείο της ευρωπαϊκής δημοκρατίας’», τονίζει χαρακτηριστικά ο Περισσός, σημειώνοντας πως «αυτή την κανονικότητα της θεσμοθετημένης διαφθοράς ‘με τη σφραγίδα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής’ επικαλείται κι ο ίδιος ο Δ. Αβραμόπουλος, ως τεκμήριο αθωότητας!».
Το ΚΚΕ υπογραμμίζει ότι «η κυβέρνηση της ΝΔ είναι υπόλογη για άλλη μια υπόθεση εμπλοκής στελέχους της σε υπόθεση διαφθοράς, η οποία, χωρίς καθυστέρηση, πρέπει να διερευνηθεί», ενώ τονίζει ότι «υπόλογα όμως είναι και όλα τα κόμματα που παρουσιάζουν την ΕΕ της σαπίλας, των συμφερόντων, των μονοπωλίων και των πολέμων, ως ‘θεματοφύλακα του κράτους δικαίου’».