31.4 C
Athens
Tuesday, June 23, 2026

Βελόπουλος: Η κυβέρνηση αποδεικνύεται ξανά υπηρέτης τραπεζιτών και όχι δανειοληπτών

Must read

«Η κυβέρνηση για ακόμα μια φορά αποδεικνύεται υπηρέτης των τραπεζιτών και όχι των δανειοληπτών», τονίζει ο Κυριάκος Βελόπουλος, με αφορμή την νομοθετική ρύθμιση του υπουργείου Οικονομικών για τα δάνεια του νόμου Κατσέλη.

Ο πρόεδρος της Ελληνικής Λύσης, επισημαίνει ότι «ενώ εμείς τους λέγαμε ότι πρέπει να εξαλειφθούν τα funds, ώστε ο δανειολήπτης να μπορεί να αγοράζει το δάνειό του όσο και τα funds το έχουν αγοράσει, η κυβέρνηση εκτάκτως αποφάσισε όχι για το καλό των δανειοληπτών αλλά των τραπεζιτών» και ότι «αν δεν έφερνε τη ρύθμιση και το δικαστήριο δικαίωνε τους δανειολήπτες, οι τράπεζες θα ήταν υποχρεωμένες να πληρώσουν έντοκα όλα τα ποσά και να τους τα επιστρέψουν».

Σύμφωνα με τον κ. Βελόπουλο «στην ίδια λογική, η κυβέρνηση δεν μας είπε γιατί εξαιρούνται οι δανειολήπτες, οι οποίοι έχουν εξοφλήσει τις ρυθμίσεις τους. Πάλι η κυβέρνηση κάνοντας ένα βήμα πίσω, προσπαθεί να εξυπηρετήσει τους τραπεζίτες και όχι τους πολίτες πάντοτε προεκλογικά».

-

More articles

Latest articles