Σε σχόλιό του για την καταδίκη της Αννας – Μισέλ Ασημακοπούλου σχετικά με τη διαρροή προσωπικών δεδομένων Ελλήνων του εξωτερικού και τις τοποθετήσεις του κυβερνητικού εκπροσώπου, το Γραφείο Τύπου της ΚΕ του ΚΚΕ, επισημαίνει τα εξής:
«Οι καταδίκες της Αννας-Μισέλ Ασημακοπούλου και άλλων υπηρεσιακών και κομματικών παραγόντων της ΝΔ, για την απαράδεκτη διαρροή των email Ελλήνων του εξωτερικού το 2024 και την κατάφωρη παραβίαση των προσωπικών τους δεδομένων, εκθέτουν βαρύτατα την κυβέρνηση, παρά τις αστείες προσπάθειες του κυβερνητικού εκπροσώπου να υποβαθμίσει την υπόθεση.
Επιπλέον, επιβεβαιώνουν για μία ακόμα φορά τις σοβαρές καταγγελίες που εγκαίρως είχε θέσει το ΚΚΕ και για το διαβλητό της διαδικασίας της επιστολικής ψήφου, για την οποία είχαν συμπράξει με την κυβέρνηση της ΝΔ και άλλα κόμματα. Ενόψει και της εφαρμογής της επιστολικής ψήφου των αποδήμων στις επόμενες βουλευτικές εκλογές, το ελάχιστο που πρέπει να γίνει είναι να αποσυρθούν όλες εκείνες οι διατάξεις που μετατρέπουν τα προσωπικά δεδομένα των ψηφοφόρων σε “φέιγ βολάν” κι ενέχουν τεράστιους κινδύνους νόθευσης και χειραγώγησης της λαϊκής ψήφου.